با آمدن فصل تابستان اغلب بانوان به دنبال استایلی هستند که علاوه بر خنک بودن بسیار شیک و راحت باشد. استایل های زنانه از آیتم های مختلفی تشکیل شده است که هر کدام از آن ها می توانند در زیبایی و شیک بودن استایل تاثیرگذار باشند. شال و روسری یکی از آیتم های بسیار زیبایی هستند که در استایل زنانه بسیار حائز اهمیت هستند.
در فصل تابستان ممکن است استفاده از شال و روسری برای بانوان کمی دشوار باشد. به همین علت ما در این مطلب به معرفی چند استایل شیک با شال و روسری نخی که گرمای چندانی را روی سر ایجاد نمی کنند، می پردازیم. برای داشتن استایل شیک و تابستانی با شال و روسری نخی تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

 

چرا در فصل تابستان از شال و روسری نخی استفاده می شود؟

درصد بالایی از بانوان برای استایل تابستانی خود از شال و روسری های نخی در قواره و طرح های مختلف استفاده می کنند. اما علت استفاده از شال و روسری نخی در فصل تابستان چیست؟ مهم ترین عواملی که موجب شده است بانوان در فصل تابستان از انواع شال و روسری نخی استفاده کنند عبارت است از:

  • شال و روسری نخی باعث حساسیت پوستی نمی شود.
  • شال و روسری نخی در فصل تابستان باعث عرق کردن سر نمی شود‌.
  • شال و روسری نخی باعث ایجاد بوی بد نمی شود.
  • شال یا روسری نخی از تنوع رنگ بالایی برخوردار هستند.
  • لکه و کثیفی از روی شال و روسری نخی به آسانی پاک می شوند.
  • شال و روسری نخی نسبت به سایر جنس های شال و روسری خنک تر هستند.
  • این جنس شال و روسری از ماندگاری بالایی برخوردار هستند.
استایل تابستانی شیک با شال و روسری نخی
استایل تابستانی شیک با شال و روسری نخی

استایل تابستانی شیک با شال و روسری نخی رنگ روشن

کسانی که مایل به ایجاد استایل تابستانی شیک و جذاب هستند، باید از شال و روسری هایی استفاده کنند که دارای رنگ های روشنی هستند. رنگ های تیره نور خورشید را به خود جذب می کنند و باعث گرم شدن سر و صورت می شوند. به همین دلیل بهتر است از شال و روسری نخی رنگ روشن برای داشتن استایلی شیک و زیبا استفاده شود. رنگ های پاستیلی مانند آبی، سبز، زرد و صورتی روشن برای فصل تابستان بسیار مناسب هستند. همچنین رنگ های کرم، سفید، خاکستری و… در ایجاد یک استایل تابستانی شیک و زیبا تأثیرگذار هستند.

 

استایل تابستانی شیک با شومیز و شال و روسری نخی

امروزه شومیز مانتویی به عنوان یکی از جدیدترین و کاربردی ترین آیتم های پوششی برای فصل تابستان شناخته شده است. شومیز مانتویی های آزاد و راحت که معمولاً از پارچه های نخی و لنین تهیه می شوند در کنار شال و روسری نخی برای استایل تابستانی خنک و شیک مناسب هستند. شومیزهایی با رنگ های سفید، کرم، آبی روشن، سبز آبی، خاکستری و…در کنار شال و روسری هایی نخی که دارای رنگ های شادی مانند زرد، نارنجی، سرخابی، آبی کاربنی، بنفش و…هستند در ایجاد یک استایل تابستانی شیک و فاخر مناسب هستند.

استایل تابستانی شیک با شال و روسری نخی
استایل تابستانی شیک با شال و روسری نخی

استایل تابستانی شیک با شلوار بگ و شال و روسری نخی

بر خلاف گذشته، امروزه همه افراد به دنبال یک استایل ساده و راحت برای فصل تابستان هستند. شلوار بگ یا گشاد یکی از آیتم های جذابی است که در کنار انواع مانتو، شومیز مانتویی، مانتو کتی و…برای فصل تابستان استفاده می شوند. ایجاد هارمونی و هماهنگی میان شال و روسری های نخی و شلوار در فصل تابستان برای ایجاد یک استایل دخترانه زیبا و شیک مناسب است. برای مثال با انتخاب شال یا روسری کرم رنگ و شلوار رنگ کرم در کنار مانتویی به رنگ آبی روشن با سفید می توان یکی از زیباترین استایل ها را برای فصل تابستان ایجاد کرد.

 

استفاده از شال و روسری نخی گلدار با مانتو تک رنگ

در فصل تابستان بسیاری از افراد از آیتم های طرح دار و گلدار برای شادی بخشیدن به استایل خود استفاده می کنند. کسانی که علاقمند به داشتن استایل ماکسیمال و نسبتاً شلوغ برای فصل تابستان هستند، می توانند از شال و روسری نخی طرح دار در کنار مانتو و شلواری به رنگ ساده استفاده کنند. ایجاد هارمونی میان طرح شال و روسری با سایر آیتم های استایل دخترانه از جمله کارهایی است که موجب زیبایی استایل و شیک بودن آن می شود.

 

انتخاب کیف و کفش متناسب با رنگ شال و روسری نخی

کسانی که علاقه زیادی به ایجاد هماهنگی میان استایل تابستانی را دارند می توانند با انتخاب یک رنگ شال و کیف و کفش، استایل هماهنگ و زیبایی را ایجاد کنند. هماهنگی میان آیتم های مختلف یک استایل برای کسانی که علاقمند به سبک مینیمال و کژوال هستند بسیار مناسب است. کافیست تا رنگ شاخص و زیبایی برای کیف، کفش و شال نخی انتخاب شود تا زیبایی استایل تابستانی بیشتر مشخص شود.

استایل تابستانی شیک با شال و روسری نخی
استایل تابستانی شیک با شال و روسری نخی

سخن پایانی

در مطلب بالا به بررسی جزئیات یک استایل شیک تابستانی با شال و روسری نخی پرداختیم. شال و روسری نخی اگرچه ممکن است نسبت به سایر جنس های شال و روسری از ایستادگی کمتری برخوردار باشند و به سرعت چروک شوند اما خنک بودن پارچه های نخی و جذب عرق این جنس شال و روسری باعث شده است تا اغلب افراد مایل باشند انواع شال و روسری نخی و طرح دار و ساده برای ایجاد استایل تابستانی شیک استفاده کنند. لومیکا یکی از فروشگاه های اینترنتی معتبری است که انواع شال و روسری نخی را در تنوع طرح و رنگ و با قیمت مناسبی به فروش می رساند. شما می توانید به صورت اینترنتی برای تهیه انواع شال و روسری از فروشگاه لومیکا اقدام کنید.