ترند شال و روسری یکی از موارد است که برای زنان مسلمان اهمیت ویژه ای دارد . امروزه نه تنها بانوان مسلمان ایرانی بلکه زنان غیر ایرانی نیز  از شال  و روسری در دنیای فشن و مد برای تکمیل یک استایل شیک استفاده می کنند. اخیرا تنوع بسیاری در رنگ، طرح، جنس و مدل شال و روسری ها وجود دارد و انتخاب را برای خلق یک استایل زیبا برای خانم ها کمی سخت می کند. در این مطلب قصد داریم به بررسی ترند شال و روسری در دهه و سال اخیر بپردازیم؛ بنابراین اگر شما نیز جزو کسانی هستید که به ترند و مد بسیار اهمیت می دهید این مقاله برای شما مناسب است.

شال و روسری ترند از لحاظ جنس

همانطور که می دانید ایران کشوری چهار فصل است؛ بنابراین هرساله با آمدن فصل جدید مدل های مختلفی از شال و روسری ترند می شود. مثلا در فصل های گرم سال شال و روسری های سبک و راحت با جنس های نخی، ابر و بادی، حریر، ساتن و… ترند می شوند و در فصل های سرد سال مانند پاییز و زمستان شال و روسری هایی از جنس بافت و پارچه های ضخیم و موهر ترند خواهند شد.

معرفی شال و روسری ترند امسال

مینی اسکارف ها (روسری کوچک)

یکی از پرطرفدارترین و محبوب ترین روسری های ترند امسال مینی اسکارف ها یا روسری کوچک ترندکه در طرح ها و رنگ های مختلفی وجود دارند. مینی اسکارف ها را معمولا هم با استایل های رسمی و هم استایل های غیر رسمی و اسپرت استفاده می کنند. در استایل های رسمی مانند استفاده از مانتو کتی، با گره کوچک بر زیر گردن می پوشند و در استایل های غیر رسمی مینی اسکارف را به پشت سر گره می دهند. مسنی اسکارف ها جزو روسری هایی هستند که از آن در سرتاسر دنیا به عنوان یک اکسسوری استفاده می شود.

مینی اسکارف پاییزه
فروش عمده مینی اسکارف چاپی پاییزه در طرح های مختلف

شال و روسری ترند امسال با طرح آبرنگی

یکی از محبوب ترین روسری و شال های ترند امسال روسری هایی با طرح آبرنگی هستند. جنس این شال و روسری ها معمولا از نخ بوده و دارای رنگ های شاد و جذابی هستند. از این طرح روسری معمولا در فصل های گرم سال استفاده می کنند. علت محبوبیت شال های طرح آبرنگی این است که به دلیل هارمونی رنگی که دارد با انواع استایل ها ست می شوند.

 

شال و روسری پلیسه

شال و روسری پلیسه از آن دسته اکسسوری هایی است که هر ساله ترند می شود و محبوبیت خاصی بین خانم ها دارد؛ به طوری که در خانه هر خانم ایرانی یک نمونه شال یا روسری پلیسه پیدا خواهید کرد. به دلیل منسوخ نشدن این مدل شما می توانید در رنگ های مختلفی از این شال ها تهیه و برای چند سال از آن استفاده کنید.

شال پلیسه دولایه
فروش عمده شال پلیسه پاییزی در رنگ بندی مختلف

شال و روسری ساتن

شال و روسری های ساتن نیز هر ساله جزو محبوب و پرطرفدارترین شال و روسری های ترند است. روسری های ساتن در دو قواره کوچک و بزرگ عرضه می شوند. یکی از دلایل محبوبیت استفاده از روسری های ساتن این است که شما می توانید این شال و روسری ها را در انواع مدل های متفاوت ببندید و استایلی خاص و زیبا را برای خود خلق کنید.

روسری نخی قواره بزرگ

روسری نخی قواره بزرگ معمولا جزو ترندهای هر ساله است که دارای تنوع رنگی بسیار زیادی است. از دلایل محبوبیت این نوع از روسری ها ایست خوب آن است؛ به طوری که از روی سر لیز نمی خورد و به راحتی با انواع استایل ها به راحتی ست می شود.

شال و روسری هایی با طرح های شلوغ سیاه روی زمینه سفید

یکی دیگر از انواع شال و روسری هایی که بسیار مورد استقبال افراد قرار گرفته است شال یا روسری هایی با طرح های شلوغ سیاه رنگ روی زمینه سفید است. این نوع از روسری ها را به دلیل خنثی بودن رنگ آن می توان به راحتی با انواع رنگ ها ست کرد.

شال و روسری توری و حریر

یکی دیگر از مدل های شال و روسری که هر ساله ترند می شوند، روسری های توری و حریر است که معمولا رنگ مشکی آن از محبوبیت بیشتری برخوردار است. از این شال و روسری های حریر معمولا برای مهمانی ها، جشن ها و مراسم شادی استفاده می شود.

 

شال و روسری ژاکارد

شال و روسری ژاکارد را معمولا برای ایجاد استایل های خاص و مجلسی استفاده می کنند. به طور کلی اگر قصد دارید استایلی خاص و گران داشته باشید، پیشنهاد ما به شما استفاده از شال یا روسری ژاکارد است.

شال و روسری سنتی

یکی دیگر از طرح های شال و روسری که امروزه ترند شده و بسیار مورد استقبال افراد قرار گرفته، شال و روسری سنتی و مکرومه بافی است. شال های سنتی و مکرومه بافی استایلی متفاوت و خاص را برای شما ایجاد می کند و شما را بسیار زیبا و شیک جلوه می دهد.

روسری پاییزه یلدایی
فروش عمده روسری یلدایی در طرح بندی مختلف

شال و روسری با طرح پوست حیوانات

یکی دیگر از ترندهای شال و روسری امسال، روسری هایی با طرح پوست حیوانات از قبیل پوست پلنگ، ببر، مار و… است. معمولا افرادی که به دنبال خاص و شیک بودن هستند بسیار طرفدار شال یا روسری هایی با طرح پوست حیوانات هستند.

روسری پاییزه
فروش عمده روسری پاییزه چاپی در رنگ بندی مختلف

شال و روسری موهر

شال و روسری های موهر با اکثر استایل های رسمی، اسپرت، مهمانی و … ست می شود و بسیار مناسب فصل های سرد سال مانند پاییز است. برای اینکه یک استایل به یاد ماندنی با این نوع از شال و روسری ها داشته باشید، پیشنهاد می شود حتما به رنگ و هارمونی رنگ های استایل خود دقت کنید.

شال موهر
فروش عمده شال موهر در طرح بندی مختلف

شال و روسری نخی پاییزه

شال و روسری های نخی پاییزه ضخیم و زیرمجموعه از پارچه هایی از جنس پنبه هستند. این شال و روسری ها دارای طرح ها و رنگ های خاص و متفاوت و بسیاری بوده که با توجه به نوع استایل خود می توانید یکی از مدل های آن را تهیه کنید.

شال یلدایی
فروش عمده ش

سخن آخر

در این مقاله در مورد شال و روسری ترند امسال صحبت کردیم و به معرفی انواع شال ها و روسری های ترند پرداختیم و نکات ارزشمندی را در این رابطه به شما گفتیم. فروشگاه اینترنتی لومیکا به فروش شال و روسری های باکیفیت، متنوع، زیبا با قیمتی مناسب  به شکل عمده و تک می پردازد و شما می توانید با استفاده از این سایت به جدیدترین و زیباترین  شال و روسری ها دسترسی داشته باشید.