خرید شال پاییزی یکی از لذت بخش ترین خریدها برای خانم ها به شمار می رود. با فرا رسیدن فصل پاییز و تنوع رنگ های پاییزی، خرید این شال ها به اوج خود می رسد. بیشتر خانم های جوان استقبال خوبی از خرید انواع شال ها می کنند. آنها در تمام فصول از شال های رنگارنگی به عنوان پوشش سر استفاده می کنند؛ اما در فصل پاییز متناسب با شرایط آب و هوایی این زمان از رنگ های پاییزی بهره می گیرند. در شال های پاییزه رنگ های گرم مانند نارنجی و قهوه ای و … به کار می روند. در این فصل رفته رفته جنس شال ها هم تغییر می کند و رو به ضخامت می رود. ما در مطلب امروز قصد داریم راجع به این شال ها نکاتی را به شما یادآوری کنیم؛ پس فرصت را از دست ندهید و با ما همراه باشید.

شال موهر

شال پاییزی چیست؟

شال پاییزی به شالی گفته می شود که خانم ها در فصل پاییز سر می کنند. این شال ها انواع مختلفی از طرح، رنگ و جنس را دارند و تنوع بی نظیری را به خود اختصاص داده اند. بهترین شال های این فصل از جنس پارچه های مختلفی هستند که شما می توانید با توجه به سلیقه و بودجه خود از بین آنها، نوع مناسب را انتخاب کنید. چند نمونه از انواع شال های پاییزی عبارتند از:

شال نخ

این شال ها به راحتی روی سر می مانند و سر نمی خورند. شما می توانید خیلی آسان آن ها را شسته و اتو کنید

شال حریر

این شال نسبت به شال نخی لخت تر، نازک تر، سبک تر و لطیف تر است و بیشتر از نوع نخی از روی سر، سر می خورد و قیمت بالاتری دارد.

شال ساتن

این شال براق بوده و دارای سطح صافی است. این شال برای مجالس مناسب بوده و خیلی شیک و مجلسی است.

شال ابریشم

یکی دیگر از انواع شال های پاییزی که پارچه آن لطیف، سبک و مقاوم بوده و مناسب مجالس است، شال ابریشم است. این شال قیمت بالایی دارد و نسبت به انواع دیگر دیرتر چروک می شود.

شال ژاکارد

شال هایی هستند که طرح روی آن در پشت شال هم تکرار می شود و تفاوت آنها در جابجا شدن محل های براق و مات است. به علت سادگی و زیبایی این جنس، در بین خانم ها طرفداران زیادی دارد.

شال موهر

این شال های پاییزه در ضخامت های مختلفی موجود هستند و معمولا ریشه یا منگوله دارند. در سال های اخیر در فصل پاییز و زمستان در میان خانم ها به شدت ترند شده و از جنس های پرطرفدار به شمار می آیند.

شال کنفی

این شال ها از جنس الیاف طبیعی کنف با کیفیت بوده و در ضخامت های مختلفی وجود دارند. نوع ضخیم تر آن مناسب پاییز و زمستان و نوع نازک تر آن مناسب بهار و تابستان است.

شال پلیسه دولایه

بهترین رنگ ها برای شال پاییزی

انتخاب شال پاییزه مناسب علاوه بر اینکه سر و گوش خانم ها را در این فصل گرم می کند، در استایل آنها هم تاثیر فوق العاده ای دارد. این شال ها در رنگ های گرم و متنوع در بازار موجود است. بهترین رنگ ها برای شال پاییزی موارد زیر هستند:

نارنجی

رنگ نارنجی، رنگی پر شور و هیجان محسوب می شود و به راحتی با رنگ های دیگر قابل ترکیب و ست کردن است. بهتر است خانم هایی که پوست سرد دارند رنگ نارنجی تیره و خانم های پوست گندمی و تیره، رنگ نارنجی روشن تر را انتخاب کنند. ترکیب رنگ نارنجی تیره با پالتوهایی به رنگ شتری یا کرم بسیار جذاب به نظر می رسد.

قرمز

چون رنگ قرمز، رنگی پر انرژی است می توانید با ترکیب آن با سایر رنگ ها استایل جذابی را رقم بزنید. رنگ قرمز با بیشتر استایل ها ست می شود و انتخاب شال قرمز در پاییز به شما ظاهری شاد و پر انرژی می دهد‌.

صورتی

رنگ صورتی، رنگی ملیح و دخترانه است و استفاده از آن ها در کنار رنگ های جیغ و پاستیلی، استایل شما را بسیار زیبا می کند. رنگ صورتی از رنگ های خنثی محسوب می شود و استفاده از رنگ های پر رنگ و جیغ در کنار آن تیپ شما را بسیار زیبا می کند.

شال بنفش

رنگ بنفش از رنگ های تناژ گرم بوده و در فصل پاییز و زمستان در کنار رنگ خردلی و مشکی ترکیب فوق العاده ای را ترتیب می دهد. استفاده از طیف های رنگی بنفش با رنگ های خنثی مانند سفید، سیاه، طوسی، خاکستری و… استایل شیکی به شما می دهد.

لیمویی و زرد

یکی دیگر از رنگ های محبوب در فصل پاییز لیمویی و زرد است. ترکیب این رنگ در کنار رنگ های پاستیلی شما را شیک و پر نشاط نشان می دهد. این رنگ در میان بانوان جوان، بسیار پرطرفدار است. شال زرد در کنار رنگ های قهوه ای، مشکی، طوسی و..‌. هارمونی بی نظیری به وجود می آورد.

سبز

شال سبز حس اعتماد به نفس را در بیننده القا می کند. شال سبز به راحتی با لباس های دیگر ست می شود و از رنگ های ترند است که هرگز از مد نمی رود و می توان مدت بیشتری از آنها استفاده کرد. این رنگ به راحتی با رنگ هایی مانند شتری، کرم، مشکی، طوسی و آبی ست می شود.

 

 

خرید آنلاین شال پاییزی

برای خرید آنلاین شال پاییزی می توانید به سایت لومیکا مراجعه کنید. در این فروشگاه، کلکسیونی از انواع شال ها در طرح ها و جنس های متنوع در معرض فروش هستند. این شال های زیبا و باکیفیت بالا با قیمت مناسبی به فروش می رسند و شما می توانید از هر کجای ایران پهناور که باشید به سایت ما سری بزنید و بعد از مشاهده محصولات و انتخاب نمونه دلخواه، آن را به صورت آنلاین سفارش دهید تا همکاران ما در اسرع وقت این محصول را به آدرسی که شما تعیین می کنید، ارسال کنند.

قیمت شال پاییزی

با توجه به اینکه محصولات ما به صورت اینترنتی به فروش می رسند و نیاز نیست وقت و هزینه ای صرف رفت و آمد به فروشگاه کنید، خرید از این طریق از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه است. شما می توانید به راحتی در حالی که در منزل یا محل کار هستید، شال پاییزی را از همکاران ما تحویل بگیرید؛ همچنین به علت اینکه در این روش، واسطه ها حذف می شوند و محصول به صورت مستقیم به دست مصرف کننده می رسد، قیمت شال پاییزی ارزان تر از قیمت بازار است.

سخن پایانی

خرید شال پاییزی در فصول سرد توسط خانم ها انجام می شود. رنگ و جنس این شال ها متناسب با فصل و تغییر شرایط آب و هوایی تغییر کرده و حالت پاییزی پیدا می کند. شما می توانید در صورت داشتن هر گونه سوال یا ابهامی در این مورد، نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت روز شال پاییزی به سایت لومیکا مراجعه کنید.