مینی اسکارف نوعی روسری کوچک و فانتزی است که به عنوان پوششی برای سر، دستمال گردن، دستمال سر و…استفاده می‌شود. این آیتم جذاب به عنوان یکی از اکسسوری های ترند سال شناخته می شود. به همین دلیل است که اغلب افراد مایل به خرید مینی اسکارف دخترانه برای استایل خود هستند. خرید مینی اسکارف دخترانه فانتزی مانند نمونه های دیگر شال و روسری نیاز به رعایت برخی از نکات دارد. به همین علت ما در این محتوا به توضیح نحوه خرید مینی اسکارف دخترانه فانتزی (اسکارف دخترانه)و نکاتی که در هنگام خرید این محصول باید به آن توجه شود می پردازیم. برای دانستن اطلاعات بیشتر تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

مینی اسکارف
فروش عمده مینی اسکارف در رنگ بندی مختلف
مینی اسکارف
فروش عمده مینی اسکارف در رنگ بندی مختلف
مینی اسکارف
فروش عمده مینی اسکارف در طرح بندی مختلف
مینی اسکارف
فروش عمده مینی اسکارف در طرح بندی مختلف
مینی اسکارف
فروش عمده مینی اسکارف در رنگ بندی مختلف
برای دیدن مدلهای جدید مینی اسکارف ساده و مینی اسکارف مجلسی لومیکا و قیمت مینی اسکارف کلیک کنید.

 

سایز استاندارد مینی اسکارف(ابعاد مینی اسکارف) چیست؟

مینی اسکارف یا دستمال سر به عنوان کوچک ترین سایز روسری شناخته می شوند. در واقع روسری های موجود در بازار در سه سایز بزرگ، متوسط و کوچک تولید می شوند که به روسری های کوچک بیبی اسکارف یا مینی اسکارف می گویند. مینی اسکارف دخترانه معمولاً در سایز استاندارد 75 در 75 تولید می شوند و قواره بسیار کوچکی دارند. در برخی مواقع مینی اسکارف دخترانه به صورت سفارشی در سایز 70 در 70 نیز تولید می شوند که هر فردی در صورت نیاز نیز می تواند آن را خریداری کند‌.

خرید مینی اسکارف دخترانه
خرید مینی اسکارف دخترانه

برای دوخت مینی اسکارف دخترانه فانتزی از چه پارچه هایی استفاده می شود؟

مینی اسکارف دخترانه فانتزی مانند سایر روسری های موجود در بازار از پارچه هایی با جنس های مختلف دوخته می شود. هر یک از پارچه هایی که برای دوخت مینی اسکارف استفاده می شوند دارای ویژگی هایی هستند که بهتر است هر فرد با توجه به نیاز و سلیقه خود، جنس مورد نظر مینی اسکارف را انتخاب کند. ساتن، مخمل، تور، حریر، ابریشم، نخ، لنین، پشمی و…چند نمونه از جنس پارچه هایی هستند که برای دوخت مینی اسکارف استفاده می شوند. امروزه بیشتر مینی اسکارف های دخترانه از جنس ساتن و نخ هستند‌.

 

در هنگام خرید مینی اسکارف باید به چه نکاتی توجه شود؟

نکات زیادی هستند که بانوان امروزی با رعایت کردن آن می توانند بهترین مدل مینی اسکارف دخترانه را برای خود خریداری کنند. دانستن این نکات کمک می کند تا هر فردی با توجه به ویژگی های ظاهری و سلیقه شخصی خود مینی اسکارف های زیبایی را با جنس های مختلف خریداری کند. نکات مهمی که در هنگام خرید مینی اسکارف دخترانه باید به آن توجه شود عبارت هستند از:

  • در هنگام خرید مینی اسکارف به رنگ پوست و رنگ مو توجه کنید. کسانی که دارای پوست روشنی هستند تقریباً از بیشتر رنگ های مینی اسکارف می توانند استفاده کنند. اما افرادی که دارای پوست تیره ای هستند بهتر است رنگ های ملایم با تیرگی کمتر را برای خرید انتخاب کنند.
  • در هنگام خریدن انواع مینی اسکارف دخترانه به جنس روسری توجه شود. در صورتی که موهای لخت و نرمی دارید بهتر است بیبی اسکارف های نخی، توری و مخمل را برای خرید انتخاب کنید زیرا این جنس از مینی اسکارف روی سر ثابت می مانند و لیز نمی خورند.
  • خرید مینی اسکارف فانتزی و دخترانه را از فروش های معتبری انجام دهید. بهتر است این آیتم کاربردی را از فروشگاه هایی خریداری کنید که از تنوع طرح و رنگ بالایی برخوردار هستند و زیبا ترین نوع بیبی اسکارف را با قیمت مناسب و کیفیت بالا به صورت حضوری یا غیر حضوری به فروش می رسانند.

پر فروش ترین انواع مینی اسکارف دخترانه فانتزی کدام اند؟

امروزه بیشتر مدل های مینی اسکارف با هر جنس و طرحی در بازار از فروش بالایی برخوردار هستند. در واقع ترند شدن این آیتم جذاب باعث شده است تا هر فردی با توجه به سلیقه و سبک استایل خود از مدل های متنوع این محصول استفاده کنند. با این حال پر فروش ترین انواع مینی اسکارف دخترانه از پارچه های ساتن و نخی تهیه می شوند.

پارچه های ساتن و نخی به دلیل جلوه خاص و زیبایی که دارند؛ مورد توجه اغلب بانوان قرار می گیرند. علاوه بر مینی اسکارف دخترانه ساتن، انواع مینی اسکارف مشکی، مینی اسکارف طرح بابونه؛ بیبی اسکارف های توری از فروش بالایی برخوردار هستند و در میان جوانان علاقمندان زیادی را به خود جلب کرده اند.

خرید مینی اسکارف دخترانه
خرید مینی اسکارف دخترانه

قیمت مینی اسکارف دخترانه به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت مینی اسکارف دخترانه به فاکتورهای متعددی بستگی دارد و قیمت ثابت و مشخصی ندارد. معمولاً جنس پارچه استفاده شده برای مینی اسکارف، نوع لبه دوزی، ابعاد مینی اسکارف، کیفیت دوخت و…در قیمت این آیتم پوششی تأثیرگذار هستند. کسانی که به دنبال خرید مینی اسکارف با کیفیت و قیمت مناسبی برای خود هستند؛ بهتر است برای خرید به فروشگاه های معتبری مراجعه کنند که بدون هیچ واسطه ای فروش انواع مینی اسکارف ساتن، مینی اسکارف توری، مینی اسکارف حریر و…را انجام می دهند.

 

کلام آخر

در مطلب فوق به بررسی خرید مینی اسکارف دخترانه و نکاتی که در حین خرید این محصول باید به آن توجه شود؛ پرداختیم. دانستیم که مینی اسکارف از روسری هایی است که از در جنس ها و طرح های متنوعی تولید و به بازار عرضه می شود. کسانی که از مینی اسکارف در پوشش روزانه خود استفاده می کنند باید از پرفروش ترین مدل های این آیتم و بهترین پارچه هایی که برای دوخت مینی اسکارف استفاده می شوند آشنا باشند تا بتوانند بهترین خرید بیبی اسکارف را داشته باشند.

در صورتی که قصد خرید جدید ترین مدل های مینی اسکارف دخترانه با جنس های باکیفیت را دارید؛ می توانید به فروشگاه آنلاین شال و روسری لومیکا مراجعه کنید. لومیکا تولید کننده انواع شال و روسری در ایران است که از زیباترین پارچه ها برای تهیه بیبی اسکارف و یا اسکارف دخترانه استفاده می کند. شما می توانید با توجه به سلیقه خود جدید ترین مدل های اسکارف کوچک را برای خود خریداری کنید.